diumenge, 2 de juny del 2013

EL MEU POBLE PREFERIT

Cambrils per mi és molt divertit. Tinc una piscina al meu apartament. Tinc molts amics , é divertit perquè puc convidar algun amic o a un cosinet. Sempre anem amb bici i anem de Cambrils a el Dorado, i si no a Salou.
,


 Vam jugar fins que es va fer de nit.
Ens vam acomiadar i cadascú va anar pel seu conte. Nosaltres vam anar a La Riba. Ells van trucar per com estàvem.


 Els hi vam dir que bé, que no es preocupessin.
Al dia següent ens vam trobar al Riu. Vam trobar peixos, serps, tortugues i altres animals. Després vam anar a dinar a Cambrils, als Xino, i després ens van donar regals i xuixes. Després ens vam comprar cartes i un joc de la "Nintendo".
 Vam anar a sopar amb els meus cosins i vam dir que s'ho vam passar molt bé, i vam tornar a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada